Tuesday, November 16, 2010

i'm in love

ahahaha.sgt gediks taw...tetiba nak rindu kat mr.papa..eh tak salah rindu..tapi hari ni rindu lain macam... hari ni kami chating..hari ni dia kasi nasihat..hari ni dia memberi semangat...
actually bukan hari ni je..tapi hari ni saya lebih terharu...tu yang kerinduan...ha? korang nak muntah? ok tunggu 5minit lagi yea

hari ni papa ckp jgn tengok dunia luar..papa cakap jangan pikir apa cakap orang..papa cakap 
"ANAK KITA YANG TERBAIK" 
papa cakap panjatkan kesyukuran pada yang maha esa..papa pesan pinta kesejahteraan..

mama cakap..thanks coz always support me from up to down..papa cakap anytime alway n poleber..hihihihi
i said neve leave me alone..papa cakap never n ever...

so hari ni saya diselubungi kerinduan..saya tengok gambar ms kami bercintan cintun..saya tengok gambar putri kesayangan kami...saya rasa nak nangis..arghhh..kecoh la babe...pehal ko ni? please stop dari menjiwangkan diri..argh biar r...ada saya kesah kalau korang nak muntah?! tak luak perasaan saya kat mr.papa dan rania kalau korang muntah hijau sekalipun...

cintan cintun

kawen baru leh kising2 laga pipi..hihihi

nia dalam perut...
mama kena tengking masa nia 3bulan dalam perut..
nape eh xleh lupa..?

kini nia milik kita...alhamdulillah...syukur..




No comments:

Followers

Popular Posts