Tuesday, September 14, 2010

20auns terbuang begitu sahaja

huhuhuhu..korang.......ada cite sedey nak share ni..my EBM stok rosak hancus jahanam...20auns terbuang begitu shj..cmne leh jadi camtu? harus lah ada hamba allah yang bukak peti ais tapi tak tutup rapat..langsung stock ebm tu xsejuk..langsung taw..panas je...ya allah..besar sungguh ujian mu ya allah...nia..maafkan mama..penat-penat mama pump everyday n everytime..curi masa keje..bos cari pun mama xheran...mama makan supplement sampai leh kumpul 20auns..tu belum termasuk stock yang nia minum setiap hari...terpaksa dibuang..mama cam nak sepak je orang yang buat camtu..tapi mama pun tak tahu sape......ya allah...sekiranya ko takdirkan ini untuk menambah rezeki lagi bagi anakku aku redha..sesungguhnya besar sungguh ujian mu di pagi ini...aku nak menaip pun cam tak sanggup..ngadap fb cam tak taw nak watpe..tak keruan dibuatnya...korang...ari ni aku nak balik cepat..nak bf kan nia..lantak la korang nak cakap aku ponteng ke ape..janji nia dapat minum susu aku walaupun sikit...sesungguhnya hanya mereka yang paham khasiat susu ibu je tahu camne perasaan aku.. mr papa cakap.."ada hikmah disebalik semuanya"..mama arap begitu la...ya allah semoga 20 auns diganti dengan 30auns..meski pun aku tahu susah nye nak kumpul 20auns..ambil masa 5 6 hari...da la aku ni jenis kalau cuti ke ape memang direct bf kan nia.......huhuhuhu..
kawan-kawan tolong cooldown kan perasaan saya...sedey sangat....saya nak balik..

No comments:

Followers

Popular Posts