Thursday, August 26, 2010

oOo sudah GEMUK..

tibe-tibe my ex opismate tegur..dia intai bilik saya di opis ni..dia ckp "KO NAMPAK GEMUK"... alamak..ha? adessss...sadis....camne ni? np dia xtegur "KO NAMPAK BERISI" nape dia harus highlight kan perkataan "GEMUK" tu? adesss... ekekekeke

perempuan biasa la..agak alergik ye bila orang sebut dia gemuk..eh dulu saya kurus taw..kurus gile..berat pun around 40kg je...size levis jeans 24inc beb..jangan jeles la..kurus a.k.a keding...pastu dalam ati nak gemuk sikit la..nak berisi sikit sebab senang nak cari size baju..untuk makluman size "S" cepat benar habis..sangat tension hocayy cari baju size "S" dabis...alah naik pun 5kg je..skang 45kg..ekekeke..confirm en.hb rasa nak muntah baca statement tu..pastu bile try baju size "S" agak menampakkan lapisan lemak yang sedang membiak..pastu en.hb akan cakap..ukur baju dibadan sendiri..hahahaha
> maksudnye : eh xsedar ke ko tu da gemuk..sila amik size "M"..ekekekek<
tapi korang..ada lagi baju yang baru dibeli bersize "S" ye..ekekekeke

camne leh gemuk?!! ekekekek..gemuk ke saya? alamak..takdelah gemuk mane pun..sikit je berisi nye..diulang "SIKIT" ekekekek...kan saya mengandung dan melahirkan rania..so seperti biasa..ibu yang baru melahirkan anak yang chumel akan gemuk ye...eh silap berisi...ekekekeke..da la tu..anak yang chumel pulak asyik mintak nenen je..ayat nye "nak enen" ekekekeke...so tu yang mama nye asyik la makan..makan....dan makan........ gila kentang la asyik makan je..mane badan ko x gemuk kan? so sendiri mau ingat..ekekeke...opismate saya tu cakap muka nampak tembam..ekekekek..abis la saya...buruk sangat ke muka saya tembam weh? rasa cam saya da cukup chumel da..> prasan..blueekk < 

so sapa makan pengat sendiri mau ingat lah kan...u ask for it..ekekeke.. ye la dulu kurus mintak nak gemuk..sekarang da gemuk..padan muka ko...ekekeke... actually takde la gemuk sangat..cume perut sangat la buncit...sangat benci tengok keadaan tu...saya nk slim je..tp sebab saya suke makan disulami air..so padan muka lagi sekali la kan..buncit ni masalah da lama..dari bujang lagi..tapi still in control..skang ni je makin melampau-lampau lak...hukhukhuk...korang..any suggestion untuk kurangkan kebuncitan selain dari sit up..mak ye noks...mak klu excersice ni memang berminat gile..tapi untuk 3minggu pertama...selepas itu..langsung haremmmmmm....hukhukhuk..

ok la laling-laling sekalian....nanti mama update lagi ye...sebab nak lap air mata ni..
oOooh..."AKU GEMUK"..
ekekekekek

2 comments:

Anonymous said...

gemuk?..tang mana yang gemuk tu...akak tgk slim jek kamu ni..hehe

Yanti Ramli said...

ada lapisan yang tersembunyi kak..ekekeke

Followers

Popular Posts