Thursday, June 24, 2010

READYMADE!!!

hihihi..entry berjudul readymade..la tak tahu ke saya ni suka kalau bab jual menjual ni..kali ni saya ada bawa ke office baju kurung cotton readymade..murah sahaja..saya tolong mak angkat rania >ummi rania<..tolong kawan-kawan..bukan bisnes saya..minat ada..tp hati duk ingat kat rania je..tu yang susah tu..laku ke tidak biasa la adat berniaga...yang penting usaha..=)

saya suka beli readymade..bukan nya ape..saya fikirkan cost nya agak berbaloi.. kalau nak pergi tempah..nak pilih kain..pastu nak cari tailor lagi..aduhai sangat letih memikirkan nya..tu belum lagi kes tailor tak siapkan baju dalam tarikh yang dijanjikan..menangis i dibuat nye..aish..kes ni memang buat saya bengang..sampai sekarang tailor tak call lagi..baju yang patut saya patut pakai pergi ke konvo..nasib encik hb sangat bermurah hati teman g carikan baju readymade..>luv u..hehehe..jgn ada rasa mual lak yea...< so korang leh kira cost beli baju..parking..tempah tailor..lagi mahal dari baju readymade..tapi kadangkala boleh la nk tempah yea..
sekarang banyak benor readymade..makanan pun readymade..tunjuk dan hulur je..kuih muih..tepung kek pun ada yang instant taw..ape yang penting?!! eh bukan kerjasama la.. ape yang penting ONGKOS nya..kuikuikui..
tapi mungkinkah suatu waktu nanti saya ada butik?! wahahah..angan2 klu x ke langit...ke laut perginya..hihihihi
eh kalau korang nak tahu...saya la diva dalam dunia angan-angan..merepek meraban serah je pada saya.. saya sentiasa berusaha untuk belikan apa sahaja untuk rania..saya wat parttime tw...part ape? tungguuuuuuuu..nanti saya update lagi yea...

No comments:

Followers

Popular Posts