Tuesday, June 15, 2010

masak memasak..

hadoii..even saya ni bukan tergolong dalam orang yang terer memasak..but saya reti la nak masak..setakat mengenyangkan perut encik suami..semalam disuruhnye goreng ayam rempah..ahahaha.."yang tu bukan ayam rempah..orang hanya olah masakan tu..letak bawang yang ditumbuk dengan lesung batu"..owh sangat tradisional kan?hahaha..tapi my lover suka..so itu yang saya buat..saya buat apa yang dia suka..tapi dia selalu cakap buat apa yang mudah..pada saya nak buat yang mudah tp perlu menepati citarasa dia..dan saya sangat cerewet tentang makanan..walaupun saya bukan terer dalam memasak..harap-harap hari ni mak masak sedap..>agak beruntung kerana saya duduk dengan mak..hihihi
owh terpikir tentang nia..mama belum cuba lagi resipi baru untuk anak mama..tapi hari ini mama bawa fish oil untuk nia..kudos tu ibu eryna kerana sudi bagi fish oil untuk my RANIA..

No comments:

Followers

Popular Posts